Thursday, August 12, 2010

tiga ekor kucing hitam - tafsiran 2







5 comments:

  1. wahh..amat suka dengan contoh ayat yang diberi...
    heheeeee~~

    ReplyDelete
  2. saya Ain syafiqah binti mohamed anuar,109686,002 telah membaca dan memahami.terima kasih

    ReplyDelete
  3. atiqah binti ramli.no.rujukan109687.saya telah baca dan faham info yang telah puan berikan.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum puan.saya telah melawat blog puan.terima kasih.
    noor farehah binti alias
    900430-08-6494
    106921

    ReplyDelete
  5. salam puan, saya masih kurang jelas tentang cabang Infleksi aka kata bantu.

    contoh:
    Pelajar HMA 101 | yang berdiri

    | yang berdiri ---> frasa komplemen

    bila diterjemahkan ke bentuk rajah pohon ia jadi pelik~ huhu.

    saya harap puan dapat membantu, =)
    merci.

    ReplyDelete